קמפיינים של לידים יכולים להיות יעילים מאוד עבור עסקים וארגונים שרוצים להגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלהם וזקוקים לזרימה שוטפת של פניות.
קמפיין מסוג לידים יכול גם לעזור לנו להבין טוב יותר את קהל היעד של העסק ולפתח עבורו סגמנטים ומודעות ממוקדות יותר.
מהם היתרונות של קמפיין לידים בפייסבוק?
לקמפיינים של לידים בפייסבוק מספר יתרונות, כולל:
- הם מאפשרים לכם לאסוף מידע רב על לקוחות פוטנציאליים, כגון שמם, כתובת המייל שלהם, מספר הטלפון שלהם, עיר מגורים ועוד.
- הם יכולים לעזור לכם להגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם,מה שיכול להוביל ליותר מכירות ועסקאות.
- הם יכולים לעזור לכם להבין טוב יותר את קהל היעד שלכם, לגלות איזה סגנון של מודעות משיג ביצועים טובים יותר ובהתאם לפתח מודעות פרסום ממוקדות יותר.
כיצד ליצור קמפיין מסוג לידים בפייסבוק?
כדי ליצור קמפיין לידים ב-Instagram וב- Facebook עליכם ראשית ליצור טופס לידים בעמוד העסקי שלכם ולאחר מכן לבצע את השלבים הבאים:
- היכנסו למנהל המודעות של פייסבוק.
- לחצו על "צור קמפיין".
- בחרו "לידים" כמטרה של הקמפיין.
- בחרו את קהל היעד שלכם.
- ערכו את המודעה שלכם.
- ערכו את הטופס שלכם.
- פרסמו את הקמפיין שלכם.
כדי ליצור טופס לידים בפייסבוק, עליכם לבצע את השלבים הבאים:
- היכנסו למנהל המודעות של פייסבוק.
- לחצו על "לידים".
- לחצו על "צור טופס חדש".
- תנו שם לטופס שלכם.
- הוסיפו את השדות הרצויים לטופס.
- בחרו את סוג הטופס שלכם.
- צפו בתצוגה מקדימה של הטופס שלכם.
- פרסמו את הטופס שלכם / לחצו "צור טופס".
טיפים ליצירת קמפיין מוצלח ברשת הפרסום של META
להלן מספר טיפים ליצירת קמפיין לידים מוצלח בפייסבוק:
- הגדירו מטרה ברורה לקמפיין שלכם. מה אתם רוצים להשיג באמצעות הקמפיין? האם אתם רוצים להגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? לעודד הרשמה לניוזלטר? אולי משהו אחר?
- הגדירו קהל יעד ממוקד: מי הם האנשים שאתם רוצים להגיע אליהם עם הקמפיין שלכם? מהם האינטרסים שלהם? מהי הגיאוגרפיה שלהם?
- ערכו מודעה מושכת. המודעה שלכם צריכה להיות ברורה, קצרה ותמציתית. היא צריכה לעורר את תשומת הלב של הקהל שלכם ולהניע אותם ללחוץ על הקישור.
- ערכו טופס פשוט ומהיר. הטופס שלכם צריך להיות פשוט למילוי ולא ארוך מדי. הקפידו לבקש רק את המידע הדרוש לכם.
- עקבו אחר הביצועים של הקמפיין שלכם. השתמשו בכלים של פייסבוק כדי לעקוב אחר התוצאות של הקמפיין. כך תוכלו ללמוד מה עובד טוב ומה לא, ולשפר את הקמפיין שלכם לאורך זמן.
*קבלו מידע נוסף על קידום באינסטגרם ובמערכות הפרסום של META
קמפיינים של לידים בפייסבוק יכולים להיות כלי יעיל מאוד עבור עסקים שרוצים להגדיל את כמות הפניות של לקוחות פוטנציאליים.
על ידי ביצוע השלבים המפורטים במאמר זה, תוכלו להקים קמפיין לידים מוצלח בפייסבוק ובאינסטגרם שיסייע לכם להשיג את מטרות העסק שלכם