בניית דפי נחיתה

אנו מחברים בין הרצון שלך למכור לבין רצונו של הגולש לקנות, בניית דף נחיתה מעוצב ומתוכנן כהלכה שיגביר את הסיכוי שלך לקבל יותר פניות משמעותית.

מהי מטרת דף נחיתה?

דפי נחיתה הם הרבה מעבר לטכנולוגיה, מדובר בידע שיווקי ובבניית שורה קצרה מאוד של מסרים שיאפשרו לגולש לקבל את מה שחיפש ברשת.

בדף הנחיתה צריכים להופיע לא יותר משני מסרים מרכזיים, מספר שורות בודדות על המוצר ואפשרות להשאיר פרטים,וזהו! מן הידועות היא שלגולש לוקח בין 5-8 שניות לקרוא מסרים ולהבין האם הגיע למקום הנכון.

במידה ונכביד עליו או לא ניתן לו לראות מייד שמצא את מה שחיפש, הוא יעבור הלאה. לטקסטים הקצרים צריכה להתלוות תמונה אחת משלימה שתאפשר לעשות את ההקשר בינה לבין המסר השיווקי ועיצוב תואם. השילוב בין כל אלו הוא שיאפשר להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

 דוגמאות של דפי נחיתה

פרופסור אלון אברהם

יתרונותיו של דף הנחיתה!

  • בניית אתר מקצועי
    דפי נחיתה – מיקוד- בניגוד לאתר גדול, שימוש בדף נחיתה מאפשר לכם למקד את המסרים שאתם רוצים להעביר ולאפשר לגולש לקבל את ההחלטה שאתם רוצים שיקבל ולהשאיר פרטים.
  • בניית אתר מקצועי
    הקמת מספר דפי נחיתה – ביכולתנו להתאים עמוד נחיתה שונה לכל מסר או תוצאת חיפוש. ברגע שהגולש הקליק על עמוד הנחיתה שלנו, אנו כבר יודעים מה הוא חיפש ויכולים להציע לו בדיוק את מה שרצה לשמוע מאיתנו, בלי רעשי רקע או מניפולציות שיווקיות אחרות.
  • בניית אתר מקצועי
    פנייה ישירה לגולש – חלק משמעותי בדף הנחיתה הוא היכולת לפנות ישירות לגולש ולהציע לו את מה שחיפש. על ידי התאמת המסר השיווקי לגולש, אנו מגדילים משמעותית את סיכויי ההמרה.