קידום עמוד פייסבוק עסקי

אנחנו יודעים בדיוק רב להעביר את המסרים השיווקיים של העסק שלכם בפייסבוק באמצעות טקסט שנון, עיצוב גראפי שקולע למטרה וניסיון של מעל עשור בקידום עמודי פייסבוק.

מקדמים דפי פייסבוק שמשאירים אבק למתחרים

רוצים לסחוט את הלימון עד הסוף מעמוד הפייסבוק העסקי שלכם? אנו יודעים למצות את הפוטנציאל הגלום בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, נשמח להעמיד לרשותך את הניסיון הרב של צוות הסושיאל המתמחה בניהול עמודי פייסבוק וקמפיינים מפולחי קהל. עם מעל ל-300 לקוחות מרוצים אנו ב-Combar  נשיג לכם לעמוד שלכם נוכחות חזקה בפייסבוק עם מקסימום תוצאות!

קידום עמוד פייסבוק עסקי דורש ניהול מקצועי

  • קידום דף פייסבוק – למידה, תכנון אסטרטגיה ויישום

    הנוכחות של העסק שלך בפייסבוק היא חלק בלתי נפרד ממערך שיווקי אפקטיבי וחכם. בתחילת התהליך אנו לומדים מכם על הצרכים והפעילות של העסק ומתכננים בהתאם אסטרטגיה שיווקית שתסייע לנו להשיג את המטרות והיעדים: יותר מעורבות, יותר חשיפה, גידול תמידי במספר הלייקים ועוד.

  • יצירת פוסטים מעוצבים – יותר חשיפה ויותר מעורבות

    אנו מעצבים וכותבים פוסטים ותוכן מקורי לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם שמצד אחד יקדמו את המותג וייצרו מעורבות בקרב העוקבים ומצד שני יציגו תוכן איכותי אודות מוצרים ושרותים שהעסק שלכם מציע למבקרים בדף.

  • חיזוק הקשר האישי עם קהל הלקוחות הקיים והחדש

    בעזרת קידום הדף בפייסבוק עסקים תייצרו מעורבות חשובה עם קהל הלקוחות שלכם ותדאגו לעדכנם באופן שוטף וחוויתי על מוצרים ושירותים חדשים. בנוסף תקבלו תגובות ופידבקים שיחזקו את המותג ברשת ויובילו מבקרים חדשים לבחור להיות הלקוחות שלכם.

קידום דף פייסבוק עסקי

מומחים להצלחת העסק שלך בפייסבוק

אנו ב- Combar חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק.

אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים השיווקיים והטכנולוגיים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאותכל הזמן!.

הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים כל יום את המכירות ואת מעגל הלקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק העסקי שלהם. נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!

דוגמאות לפוסטים וקריאטיב בפייסבוק

תהליך קידום עמוד עסקי בפייסבוק

1
מה אנחנו מציעים?
2
ניהול עמוד פייסבוק
3
שיפור ביצועים
קידום דף פייסבוק ממתג את העסק ומגדיל את מעגל הלקוחות!

קידום דף פייסבוק עסקי ישיג את מטרות העסק שלך באופן אפקטיבי שמגדיל את המכירות ואת מעגל הלקוחות החדשים כל הזמן. השרות שאנו מציעים כולל כתיבה ופרסום פוסטים שיווקיים על בסיס שוטף בכמות קבועה מראש, יצירת אירועים ופעילויות לחיזוק הקשר האישי עם קהל האוהדים של העמוד והגדלת החשיפה בפני קהלים חדשים ורלוונטיים. הלקוחות שלכם ייהנו מהמידע השיווקי שלכם וימשיכו לרצות ממנו עוד!

פרסום פוסטים מעוצבים בדף הפייסבוק העסקי בעלי מסר ברור וקריאטיב חד.

הקמת וניהול עמוד פייסבוק עסקי הוא צורך בסיסי לכל עסק בעידן בו אנו חיים כיום. במיוחד בהנחה שחלק עיקרי מתוך החברים הרשומים בפייסבוק דואג לבקר בו מידי יום ולשהות בו במשך כמה שעות. מדובר בחשיפה משמעותית של העסק, דרך מעולה לחיזוק המותג שלך ואפשרות לשמור על קשר רציף עם מאות או אפילו אלפי לקוחות פוטנציאלים. אנו כותבים ומעצבים פוסטים שקולעים למטרה ומניעים לגולש לייצר את הפעולה שתיכננו עבורו כגון שליחת הודעה, ביצוע לייק, מעורבות בתוכן ועוד.

מעקב נתונים ואנליזה מתקדמת לייעול ביצועי הפוסטים בעמוד הפייסבוק באופן שוטף.

שיפור ביצועים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ניהול דף פייסבוק עסקי ומטרתו של התהליך היא להגדיל את כמות המכירות וגיוס הלקוחות מהעמוד כל הזמן. ניתוח ביצועי העמוד כוללים: מיפוי, אפיון וניתוח הפעילות הקיימת של המשתמשים, בחינת רמת מעורבותם, איתור כשלים וגורמים העלולים לעקב את הפניות, השגת מטרות הפוסטים ועוד. אופטימיזציה שוטפת לעמוד והכנסת השינויים נדרשים ''תוך כדי ריצה'' תחשוף את העסק שלך לקהל רחב באופן משמעותי ותשיג לך יותר לקוחות והכנסות.