פרסום בפייסבוק

הקילומטראז' העצום שצברנו ברשת הפרסום של פייסבוק חוסך לכם דמי לימוד יקרים, ניהול קמפיינים יעילים וחכמים שמרחיבים את מעגל הלקוחות ומייצרים לעסק שלך הצלחה!

פרסום ממומן בפייסבוק לקהל מדוייק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם שבבעלותה אפליקציית אינסטגרם הרשת החברתית המובילה לתמונות.

לרשתות אלו נתונים מדהימים של מעל 2 מיליארד משתמשים (יותר משישית אוכלוסיית העולם) כאשר בישראל בלבד ישנם מעל 4.5 מיליון גולשים שחצי מהם נכנסים לפייסבוק ולאינסטגרם מידי יום.

הפרסום במערכת של פייסבוק מספק מענה לכל אתגר שיווקי העומד בפני עסקים קטנים וגדולים, הפרסום בו הינו ממוקד, מפולח ומדויק כך שניתן להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי באופן ישיר מבלי לבזבז תקציבי פרסום על קהלים לא רלוונטים.

הפרסום הממומן ברשת הפייסבוק מאפשרת להגדיר מגוון רחב של מטרות למודעות הממומנות כגון: לייקים לדף, מעורבות, צפיות בסרטוני וידאו, איסוף לידים, יצירת תנועה לאתר ועוד.

באמצעות פילוח קהלים מדויק לקבוצות מטרה והתאמת המסר השיווקי לכל קבוצה, הקמפיינים יותר אפקטיבים ומשיגים את מטרות המפרסם באופן יעיל שמגדיל תמידית את מעגל הלקוחות.

יש לציין שבמידה וברשותכם חשבון אינסטגרם עסקי, הפרסום שלכם ב –Facebook ADS כולל הופעת הפרסומות ברשת האינסטגרם.

מומחים להצלחה של העסק שלך

בחברת Combar סוכנות לשיווק דיגיטלי חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק, אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים ומחוייבים לתוצאות.

הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים איתנו את המכירות באמצעות פרסום ושיווק ממוקד ואפקטיבי ברשת FaceBook. נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!

יתרונות הפרסום בתשלום בפייסבוק

  • לפלח את קהל המטרה – להגיע לקהל שלך באופן מדוייק

    בין מגוון ההגדרות השונות של המיקוד במערכת הפרסום, קיימות אפשרויות פילוח כגון: מין, קבוצת גיל, מדינה, עיר מגורים, תחומי עניין, סטטוס משפחתי, השכלה ועוד.

    את כל אלו ניתן לשלב במגוון קומבינציות במטרה להגיע בדיוק אל הלקוחות הפוטנציאלים העסק שלך.

  • יותר חשיפה ומעורבות

    פייסבוק היא פלטפורמה עם פוטנציאל חשיפה עצום, באמצעות קידום ממומן של העמוד העסקי, אפשר לזכות לחשיפה רבה, לקבל לייקים ומעורבות של המבקרים בפוסטים.

  • כלי אנליזה ונתונים לשיפור ביצועים

    מערכת הפרסום המתוחכמת של FB מספקת דו"חות אנליזה יעילים המאפשרים לעקוב אחר הקמפיין ולשפר את הביצועים בהתאם לנתונים המתקבלים באופן שוטף. מנהלי הקמפיינים שלנו יודעים לעשות עבורכם "מטעמים" מנתונים אלו ברשת הפרסום של פייסבוק.

קידום דף פייסבוק עסקי

רוצים קמפיין מצליח בפייסבוק?

השאירו פרטים בטופס וחזור אליכם עם הצעה לפרסום מפולח קהלים

    תהליך קידום בפייסבוק

    1
    מחקר ואסטרטגיה
    2
    פרסום קמפיינים
    3
    ניתוח ושיפור ביצועים
    מחקר הזירה הדיגיטלית בה פועלים המתחרים והלקוחות של העסק שלך.

    הכרת המותג לעומקו, ניתוח התחרות והכרת המתחרים הם הבסיס ליצירת אסטרטגיית פעולה לפרסום אפקטיבי בפייסבוק. אנו מבצעים מחקר מעמיק למותג שלך: הכרת המוצרים והשרותים, ניתוח חוזקות העסק, הגדרת המטרות, היעדים ועוד. ביצוע מחקר מתחרים מקיף לאפיון דפוס הפעולה של המתחרים, ניתוח הזירה הדיגיטלית בה הם פועלים, בחינת רמת התחרות ופילוח הקהלים והקבוצות בהן נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים.

    פרסום קמפיינים ממומנים בפייסבוק הכוללים מסרים ברורים וקריאטיב חד.

    אחרי שהמידע בידנו אנו מקימים את קמפיין הפרסום בפייסבוק, בשלב הראשון נגדיר את הקהלים אליהם בהם להתמקד, באמצעות פילוח מדויק נקבע את קהל המטרה (הלקוחות שלכם) לפי קשת רחבה של פרמטרים כגון: גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין, תחום לימוד, גולשים שביקרו באתר (Pixel) ועוד. יצירת המודעות כוללת תמונה גראפית מעוצבת וטקסט קריאטיבי המשדרים יחד לגולש את ערכי המותג והמסר שלנו באופן מדויק וקולע שמשיג את המטרה.

    מעקב נתונים ואנליזה מתקדמת לייעול ביצועי המודעות באופן רציף.

    שיפור ביצועים הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום בפייסבוק ומטרתו הראשית היא להגדיל את כמות המכירות וגיוס הלקוחות מהקמפיין הפעיל. ניתוח ביצועי הפרסום כוללים: מיפוי, אפיון וניתוח הפעילות הקיימת של המשתמשים, בחינת רמת מעורבותם, איתור כשלים וגורמים העלולים לעקב את המכירה, השגת מטרות הפרסום ועוד. אופטימיזציה שוטפת לקמפיין והכנסת השינויים נדרשים ``תוך כדי ריצה`` תקטין למפרסם את עלויות הפרסום ותשיג יותר לקוחות.