קידום באינסטגרם

קידום עסקים באינסטגרם באמצעות תמונות, סטורי וסרטוני רילס שיחשפו את המותג שלכם לקהלים רלוונטים וישיג לכם קהל לקוחות נאמן.

שיווק וקידום מקצועי לעסקים באינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם היא כבר מזמן לא רק פלטפורמה של תמונות אקראיות.

בהרבה מובנים בתחום השיווק היא דומה לפייסבוק בכך שהיא מאפשרת מתן לייקים וכתיבת תגובות, אולם בניגוד לפייסבוק, אינסטגרם מציעה מיקוד ומבטיחה כי תשומת ליבו של הגולש תהיה ממוקדת בראש ובראשונה בתמונה ולא במה שמסביבה.

השימוש בתמונות ובקטעי וידאו קצרים מחד לצד היעדר הסחות דעת מאידך מבטיחים כי תשומת הלב של הגולש תהיה ממוקדת במסר במסר של העסק שלך, מה שמעלה משמעותית את הסיכוי לחשיפה טובה ולהמרה.

יתרונות הפרסום באינסטגרם

  • שימוש בתמונות

    העוצמה של אינסטגרם היא בכך שהיא מכילה רק תמונות וקטעי וידאו, מה שמעלה משמעותית את אחוזי החשיפה שלה (הן בהשוואה לפייסבוק והן בהשוואה לפלטפורמות דומות אחרות) ומבטיח גם שליטה מירבית על אופן החשיפה, באמצעות שלל תכנות עיצוב שקיימות ברשת.

  • חשיפה לכל סוגי הקהלים

    יתרון משמעותי נוסף של אינסטגרם הוא קהל היעד המגוון שמבקר בה דרך קבע.

    כיום כל עסק שרוצה לחזק את המותג שלו ולקבל חשיפה נרחבת, חייב לנהל חשבון אינסטגרם עסקי ודרכו להגיע לקהלי המטרה באמצעות פוסטים אורגניים או בקידום ממומן.

  • שפה משותפת עם פייסבוק

    פייסבוק ממתגת את אינסטגרם ככלי משלים לפרסום אצלה ומציעה מגוון כלים המאפשרים שילוב בין שתי הרשתות באופן שימקסם את החשיפה למוצר.

    הפרסום הממומן באינסטגרם יכול להיחשף לקהל הנמצא גם בפייסבוק, ניתן לשלב אמצעי הנעה לפעולה מסוג וואטסאפ, קישור לאתר הוא שליחת הודעה.

מומחים בקידום עסקים באינסטגרם

צוות הקריאטיב ב- Combar מנהל ומקדם חשבונות אינסטגרם באופן רציף בשנים האחרונות, אנו יכולים להעיד על ההצלחה המובהקת של כל הקמפיינים שהפעלנו באמצעות רשת זו.

אחוזי החשיפה הגבוהים שלה יחד עם העוצמה שמבטיח השילוב בינה לבין פייסבוק מאפשרים כמעט לכל מותג לזכות בחשיפה נאה ביותר לקהליה היעד שלו ולמיקסום רווחים כלכליים בתמורה להשקעה כספית לא גבוהה במיוחד.