פרסום בטוויטר

פרסום רציף בטוויטר יכול לעזור לך להעלות את המודעות למותג שלך, לבסס אותך כמוביל דעה ולהשיג לך נוכחות מקוונת חזקה יותר.

קידום מסעות פרסום לעסקים בטוויטר

טוויטר היא פלטפורמה ותיקה ואפקטיבית לפרסום, היא מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד והזדמנויות למעורבות עם הקהל שלכם בזמן אמת.

עם בסיס משתמשים גדול הכולל מעל 350 מיליון משתמשים רשומים ו-100 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, טוויטר יכולה לעזור לעסקים בכל הגדלים להגיע לקהל היעד שלהם ולבנות מודעות למותג שלהם.

קהלי המשתמשים בפלטפורמה הוא שילוב של אנשים, עיתונאים, עסקים, גופי ממשל וארגונים המשתמשים בה כדי לשתף חדשות, להביע דעות וליצור קשר עם לקוחות ועוקבים.

הפלטפורמה הוכיחה את עצמה כיוצרת טרנדים ובעלת השפעה נרחבת על מגמות בתחומים מגוונים המשפיעים על כלל החברה.

יתרונותיו של הפרסום ב-Twitter

  • אפשרויות מיקוד במערכת הפרסום של טוויטר

    טוויטר מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד, כולל לפי תחומי עניין, מילות מפתח, ואפילו מיקוד על סמך אירועים ספציפיים או משתמשים שהקהל שלך עוקב אחריהם.

  • שימוש בנושאים פופולריים והאשטגים

    השימוש של הרשת החברתית בנושאים טרנדיים ובהאשטאגים יכול לעזור למודעות הפרסום להופיע בפני משתמשים שכבר עוסקים בנושא או אירוע מסוים, ולהגדיל את הסיכויים למעורבות ולשיתוף.

  • מתמקדים במסר

    בדומה לרשתות חברתיות אחרות, פרופיל טוויטר יכול לצבור עוקבים ולקבל לבבות על התוכן.

    הציוצים מוגבלים למסרים קצרים של עד 280 תווים ולסרטונים באורך של עד 140 שניות לסרטון – דבר שמאלץ את המצייץ להתמקד במסר.

פרסום לקהלים ממוקדים בטוויטר

ניהול קמפיין פרסום מקצועי בטוויטר

קידום בטוויטר עם Combar סוכנות פרסום

צוות הסושיאל ב- Combar מנהל עבורכם קמפיינים בטוויטר לכל מטרה שתגדירו, אם בהגדלת כמות העוקבים או בחשיפת הציוצים לקהל נרחב, למומחים שלנו ניסיון רב להשגת המטרה.

בכל הנוגע לתקציב הממומן, המודעות הממומנות של Twitter מהוות אלטרנטיבה חסכונית לזו של גוגל, אינסטגרם ופייסבוק.

המודעות הממומנות של טוויטר פועלות ב-3 ערוצים מרכזיים:  קידום ציוצים לקהל נבחר, קידום באזור "הנושאים החמים" וקידום להשגת עוקבים בקרב קהלים הרלוונטיים.

בקרו בפרופיל הטוויטר שלנו Combar Digital

מלקוחות החברה