שיפור יחס המרה פעילות שמגדילה את כמות הפניות והלידים

מהו יחס המרה?
יחס המרה (מכונה גם שיעור המרה או CRO – Conversion Rate Optimization) הוא אחוז של המבקרים באתר אשר ביצעו פעולה ספציפית באתר אותה קבענו מראש לדוגמה שליחת טופס יצירת קשר, חיוג מהאתר, הרשמה לניוזלטר או רכישת מוצר.
הנוסחה לחישוב יחס המרה:
יחס המרה = כמות המבקרים באתר/כמות הפניות שהתקבלו
השרות אותו אנו מציעים לבעלי אתרים מתחיל במחקר מעמיק אודות התנהגות הגולשים באתר כגון: ניתוח המידע של היסטוריית ההמרות שהתקבלו, אבחון תנועות העבר של הגולשים, בחינת שעות השיא, מידע גאוגרפי על המבקרים, איתור ולמידת הדפים בעלי שיעור ההמרה הגבוה ביותר, בחינת מהירות טעינת האתר ועוד.
שלב הטמעת השיפורים באתר
בהתאם למסקנות שהתקבלו בתהליך האנליזה צוות מומחי ה-Web שלנו ב-Combar מטמיעים באתר שינויים ושיפורים אשר יגדילו את שיעור הפניות והמכירות מהאתר שלכם לטווח ארוך.

שיעורי ההמרה שלך הם המפתח להצלחה במכירות
שיפור יחס המרה חשוב מאוד לעסקים שמפרסמים בגוגל ובפייסבוק שכן התשלום לחברות אלו הוא על פי הקלקה, אם אנו רוצה להימנע מהקלקות שמתבזבזות ללא תועלת, חשוב שדפי האתר יהיו מוכנים לקליטת המבקרים להמרה מיטבית!
דוגמה למשמעות שיפור יחס ההמרה למפרסם:
נניח אתה משקיע 1,000 ₪ על פרסום אתר האינטרנט שלך ופרסום זה מניב 1,000 ביקורים של לקוחות פוטנציאליים.
אם שיעור ההמרה מאתר עומד על 5% כלומר 50 פניות מהאתר זה בהחלט הישג נכבד.
לחלופין, אם שיעור ההמרות שלך השתפר עד 6%, אתה תרוויח 60 לקוחות חדשים. בתרחיש אחרון, היית משיג תוספת של 10 לקוחות חדשים ללא עלות נוספת כלל, ובכך להגביר את הרווחים באופן משמעותי!
עסקים שעובדים איתנו

















נשמח לקדם אתכם בגוגל
קידום אתרים בגוגל שמביא את אתר האינטרנט שלך לעמוד ראשון בלוח התוצאות עבור המילים והביטויים החשובים בתחומך.
פרסום ממומן עם החזר השקעה גבוה ובשיפור התוצאות העסקיות. ניהול קמפיינים לרשת החיפוש, מדיה ורימרקטיג לחשיפה מקסימלית.
קידום אתרים אורגני משמעותו ביצוע פעולות SEO שישפיעו על מיקום האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל שנקבעות לפי דרוג מתמטי טהור.
בחירה נכונה של מילות מפתח וביטויים המובילים לקידום מאפשרת לך לקבל חשיפה ממוקדת שתגדיל את מספר הלידים האיכותיים מהאתר.
את המידע שנאסף על הגולשים מאתר האינטרנט אנו מנתחים באופן שוטף ומבצעים אופטימיזציה ושינויים מושכלים על בסיס האנליזה.
אופטימיזציה לאתרים היא שיטת עבודה שמטרתה לשפר את דרוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל עבור מילות המפתח.