שיפור יחס המרה

לא משנה כמה טובים שיעורי ההמרה הנוכחיים שלך, הם תמיד יכולים להשתפר
שיפור יחס המרה יגדיל באופן דרמטי את הרווחים המגיעים מהאתר שלך!

שיפור יחס המרה פעילות שמגדילה את כמות הפניות והלידים

שיפור אחוז המרה של פניות באתר

מהו יחס המרה?

יחס המרה (מכונה גם שיעור המרה או CRO – Conversion Rate Optimization) הוא אחוז של המבקרים באתר אשר ביצעו פעולה ספציפית באתר אותה קבענו מראש לדוגמה שליחת טופס יצירת קשר, חיוג מהאתר, הרשמה לניוזלטר או רכישת מוצר.

הנוסחה לחישוב יחס המרה:
יחס המרה = כמות המבקרים באתר/כמות הפניות שהתקבלו

השרות אותו אנו מציעים לבעלי אתרים מתחיל במחקר מעמיק אודות התנהגות הגולשים באתר כגון: ניתוח המידע של היסטוריית ההמרות שהתקבלו, אבחון תנועות העבר של הגולשים, בחינת שעות השיא, מידע גאוגרפי על המבקרים, איתור ולמידת הדפים בעלי שיעור ההמרה הגבוה ביותר, בחינת מהירות טעינת האתר ועוד.

שלב הטמעת השיפורים באתר

בהתאם למסקנות שהתקבלו בתהליך האנליזה צוות מומחי ה-Web שלנו ב-Combar מטמיעים באתר שינויים ושיפורים אשר יגדילו את שיעור הפניות והמכירות מהאתר שלכם לטווח ארוך.

  • שיפר יחס המרה דורש בד”כ שינויים קלים באתר

    ישנם אתרים בהם נדרשים שינויים קטנים יחסית על מנת להשיג תוצאה מעולה, לדוגמא החלפת צבע של כפתורי ההנעה לפעולה או פיזור נכון יותר טפסי יצירת הקשר.

  • שיפור יחס המרה באתרים שתוכננו בצורה לקויה

    ישנם אתרים אשר תוכננו כבר בהקמתם באופן לקוי ודורשים שינויים רחבים יותר כגון שינויי מבנה האתר, החלפת העיצוב, התאמה למובייל ועוד..

  • שיפור יחס המרה באתרים שרוצים להגדיל את הפעילות ולשפר!

    ישנם אתרים טובים שמניבים לבעליהם זרימת פניות שוטפת אך הפניות אינן איכותיות ואינם מתורגמות בסופו של דבר לעסקאות בפועל. שיפורים באיכות הפניות השוטפות יגדילו את המחזור העסקי שלך.

  • מהי הפעילות השוטפת המבוצעת לשיפור ההמרות מהאתר שלי?

    אנו עוקבים אחר שיעורי ההמרה על בסיס יומי וחודשי, פעולה זו מאפשרת ולוודא שאנו משפרים את שיעורי ההמרה מאתר האינטרנט שלך לטווח ארוך. שימוש בכלי מדידת המרות מתקדמים כדי לעקוב אחר המדדים במקצועיות ולשפר את הרווחים שלכם כל הזמן.

שיפור כמות הפניות הכולל שיפור יחס המרה

שיעורי ההמרה שלך הם המפתח להצלחה במכירות

שיפור יחס המרה חשוב מאוד לעסקים שמפרסמים בגוגל ובפייסבוק שכן התשלום לחברות אלו הוא על פי הקלקה, אם אנו רוצה להימנע מהקלקות שמתבזבזות ללא תועלת, חשוב שדפי האתר יהיו מוכנים לקליטת המבקרים להמרה מיטבית!

דוגמה למשמעות שיפור יחס ההמרה למפרסם:

נניח אתה משקיע 1,000 ₪ על פרסום אתר האינטרנט שלך ופרסום זה מניב 1,000 ביקורים של לקוחות פוטנציאליים.
אם שיעור ההמרה מאתר עומד על 5% כלומר 50 פניות מהאתר זה בהחלט הישג נכבד.
לחלופין, אם שיעור ההמרות שלך השתפר עד 6%, אתה תרוויח 60 לקוחות חדשים. בתרחיש אחרון, היית משיג תוספת של 10 לקוחות חדשים ללא עלות נוספת כלל, ובכך להגביר את הרווחים באופן משמעותי!