מדוע צריך לקדם את האתר שלי?
מאחר ובעולם קיימים מיליוני רבים של אתרי אינטרנט העוסקים כמעט בכל תחום קיים, כולם מתחרים על אותם מילות המפתח המובילות.
גם אם השקעתם המון בעיצוב האתר ובבנייתו חייבים לקדם אותו ולהתחרות מול יתר האתרים שמתחרים מולכם בגוגל.
אם האתר שלכם לא מופיע בעמוד הראשון במילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכם אתם מאבדים חשיפה ותנועה רבה של גולשים.
למעשה רוב גולשי האינטרנט בעולם שניגשים לאתרים דרך גוגל לא יכירו אתכם מאחר ו- "נעלמתם ברשת" .
מהו קידום אתרים?
קידום אתרים זוהי שיטה ותהליך עבודה שמטרתו למטב (אופטימיזציה) אתר אינטרנט.
זאת על מנת שמנועי החיפוש השונים ידרגו את האתר במיקום גבוה ביותר בתוצאות החיפוש עבור מילות חיפוש רלוונטיות לאתר.
מיקום גבוה בתוצאות החיפוש יפיק תנועה גדולה יותר של גולשים לאתר ונגזרת מכך הרחבת מעגל הלקוחות.
האם בונה אתרים ומקדם אתרים זה אותו דבר?
בניית אתר היא החלק הראשון בשיווק שלך באינטרנט.
תהליך קידום האתר ושיווקו ברשת נפרד מתהליך הבנייה אך בנייה נכונה של אתר מראש יכולה לשפר משמעותית ערכו של אתר בעיני מנגנון הדרוג של גוגל.
בונה האתר מתמקד בבניה עצמה ובעיצוב האתר.
תפקידו של מקדם האתרים היא לשווק את האתר באינטרנט לכמה שיותר גולשים ולהגדיל את תנועת הגולשים לאתר.
במידה והאתר שלך טרם נבנה רצוי שמקדם האתר יהיה שותף עוד בשלב עיצוב ובניית האתר על מנת שהאתר יבנה בהתאם למנועי החיפוש.
המטרה בסיום תהליך הבנייה היא שהאתר יהיה גם שיווקי ומושך וגם מותאם ובנוי בצורה נכונה עבור מנועי החיפוש.
כיצד מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט?
הסריקה באינטרנט מתבצעת על ידי זחלנים שהם בעצם תוכנות הסורקות את האינטרנט כל הזמן.
מטרתן של הסריקות היא קיטלוג ואינדוקס דפי אינטרנט לתוך מאגר נתונים ענק וזאת על מנת על מנת להציג אותם מאוחר יותר לגולשים המחפשים בתוצאות החיפוש.
כאשר הרובוט זחלן מגיע לדף אינטרנט (הזחלן סורק דף דף) הוא סורק אותו, שולח נתונים לאינדקס ותפס על קישורים לדפים ולאתרים אחרים.
הרובוט עובר ומסתובב בין דפי אינטרנט באמצעות הקישורים הנמצאים באתרים, הרובוט מגיע לדף או לאתר חדש ומתחיל את כל התהליך מחדש.
כמה עולה לקדם אתר?
תמחור שרות קידום אתרים הוא עניין התלוי במספר פרמטרים עיקריים כגון: מורכבות האתר, גודל האתר, פופולאריות של מילות המפתח בגוגל, רמת התחרות על מילות החיפוש בתחום ועוד.
התשובה לשאלה "כמה עולה קידום אתרים" תלויה בעיקר במספר מילות המפתח שרוצים לקדם, התשלום עבור קידום אתרים בגוגל הוא חודשי למשך תקופה ראשונית (לרוב 4-6 חודשים).
לאחר תקופת הקידום הראשונית יש לעבור תחזוקה שוטפת שמטרתה לוודא שהאתר שלנו נשאר במיקומים הגבוהים שהושגו.
לשירותכם פרסמנו מחירון קידום אתרים המכיל מידע מפורט עלויות עבור השירותים ופעילויות.
האם לתוכן הטקסטואלי באתר יש משמעות?
התוכן הוא המלך כפי שאומר המשפט הידוע, תוכן מועתק או משוכתב בגסות ייחשב בעייני מנועי החיפוש כתוכן משוכפל ועלול לגרור ענישה במיקומים על ידי גוגל.
תוכן מקורי ואיכותי שנכתב הן לגולשים והן למנועי החיפוש מאפשר לבעל האתר "ליהנות מכל העולמות" ולזכות בדרוג טוב יותר.
מהו SEO?
Search Engine Optimization הוא תהליך שמטרתו לקדם האתר גבוה ככל האפשר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש עבור מילות המפתח הרלוונטיות לתחומם.
מדובר בתהליך רציף וממושך המחייב מעקב וביצוע מתמיד של שינויים ועדכונים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה בתוצאות מנועי החיפוש.
SEO היא פעילות הכרחית להבטחת מיקום גבוה ברשימת התוצאות החיפוש , דבר המביא לחשיפה גבוה לקהל היעד המתעניין במוצרים או השירותים שהאתר מציע.
האם מי שמופיע ראשון בגוגל משלם על זה כסף?
לחלוטין לא!, גוגל הוא מנוע חיפוש אובייקטיבי ולכן הפופולאריות הרבה שלו.
כדי להופיע במקום הראשון עלייך לבנות את האתר בצורה תקינה ונכונה עבור מנועי החיפוש ולדאוג להחלפת קישורים או קניית קישורים מאתרים אחרים.
הדרך היחידה בא ניתן להופיע במיקומים ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל עבור תשלום היא באמצעות מערכת הפרסום של גוגל google adwords וגם זאת רק בחלקו השמאלי של הדף תחת הכותרת קישורים ממומנים.
איזה מערכת ניהול אתר מומלצת לקידום?
ישנן אלפים רבים של מערכות לניהול התוכן באתרי אינטרנט, מערכת מתקדמת ואיכותית מאפשרת למקדם האתר לממש את הפוטנציאל הגלום באתר שלך.
במקרים רבים אנו מוצאים שאתרים שנבנו לפני מספר שנים במערכות מיושנות ולא שודרגו סובלים ממיקומים נמוכים בתוצאות חיפוש.
מערכות בקוד פתוח כגון: wordpress, Joomla נחשבות למערכות התקדמות ביותר כאשר להבדיל ממערכות סגורות הן מוציאות עדכונים שוטפים כל הזמן.