מסע פרסום מסוג רימרקטינג

שיווק מחדש (Remarketing) הינו כלי שיווק עוצמתי במיוחד המאפשר למפרסמים להציג מודעות ומסרים שיווקים לקהלים שכבר ביקרו באתר או בדף הנחיתה וטרם ביצעו המרה כגון רכישה או יצירת קשר.

איך זה עובד?

אנו מטמיעים באתר האינטרנט "קוד רימרקטינג" שמספקת מערכת הפרסום Google Adwords, כאשר גולש מגיע לאתר האינטרנט שלך, קוד השיווק מחדש מושתל בדפדפן של הגולש ועוקב אחר ביקוריו באתרי אינטרנט אחרים ברחבי הרשת באופן אנונימי. יש לציין שקוד המעקב אינו זדוני, אינו מורגש לגולש ולא משפיע על ביצועי האתר.

ניתן להגדיר מספר סוגי רשימות שיווק מחדש המכוונות לתחומים או נושאים מסוימים באתר, לדוגמה:

אתר שמוכר מוצרי אלקטרוניקה יכול ליצור רשימות שונות בהתאם לקטגוריות המוצרים בחנות: רשימת שיווק מחדש למבקרים בקטגוריית המחשבים הניידים, רשימת שיווק מחדש למבקרים בקטגוריית הסמרטפונים וכן הלאה.

remarketing-analytics

הצגת מודעות מותאמות אישית

כעת שיש לנו רשימות שיווק מחדש ניתן להציג לקהלים אלו מודעות ממוקדות על גבי רשת המדיה של גוגל, ניתן להציג לגולשים שברשימות שלנו מודעות מדיה (באנרים) ומודעות טקסט אשר משולבות באתרים ובאפליקציות בהם מבקר הגולש.

פרסום בשיטת Remarketing מציג שוב ושוב את המודעות לאנשים שכבר נחשפו למותג ברשת, ומגדיל באופן משמעותי את הפוטנציאל שמבקרים אלו יצרו איתך קשר ויבצעו המרה באתר.

ppc

לסיכום – פרסום בשיטת שיווק מחדש (Google Remarketing) אפקטיבית ביותר ומאפשרת לנו להיחשף יותר בפני קהלים ממוקדים שכבר נחשפו למותג שלנו ברשת, יש לציין מומלץ לשלב את השיווק מחדש כקמפיין משלים למסע פרסום און-ליין \ אוף-ליין שאנו מפרסמים על מנת למצות את הפוטנציאל המלא ולא להפעילו שמסע פרסום עצמאי.