פרסום תוכן שיווקי

קמפיינים באאוטבריין ובטבולה מבוססי תוכן שיווקי (Content Marketing) הוכחו כיעילים משמעותית מבאנרים. התוכן מופיע באתרי חדשות מובילים ומייצר תנועת גולשים מוגברת

רותמים את הכוח של התוכן לעסק שלכם

אפשר להודות בפה מלא: אף אחד לא ממש אוהב פרסומות. למעשה, רובנו רואים פרסומת ונוטים להתעלם ממנה באופן טבעי. אולם מה קורה כאשר אנו לא יודעים שמולנו פרסומת? במידה והקישור שמולנו מציע תוכן איכותי לקריאה, אשר גם רלבנטי למה שחיפשנו, אנחנו נקליק ונחשף למסרים שיווקיים מבלי ששמנו לב. אנשים אוהבים תוכן ועל כן, אין סיבה שלא נציע פרסום באמצעות תוכן.

אאוטבריין וטאבולה הן שתי פלטפורמות המציעות פרסום מבוסס תוכן. הפרסום מופיע לרוב באתרי חדשות ומזמין את הקוראים להיכנס ולקרוא עוד באותו הנושא, כאשר על הדרך, הם נחשפים למסרים שיווקיים ולהנעה לפעולה. תחום הפרסום מבוסס תוכן (Content Marketing) נחשב לאחד התחומים החזקים בפרסום ברשת כיום וביכולתו להביא לא רק לעלייה באחוזי ההמרה אלא גם להעלות את ערך המותג ולהגדיל משמעותית את החשיפה אליו גם בקרב אנשים שלא היו מעוניינים לקרוא עליו.

רוצים להופיע באתרי התוכן הגדולים?

למידע על אפשרויות הפרסום שלחו פרטים בטופס

    יתרונות הפרסום באאוטבריין וטאבולה

    הקמפיינים באתרים אלו נחלקים למספר סוגים בהתאם למטרות הלקוח:

    ראשית, ניתן לקדם באמצעותם אתרי תוכן שלמים או אתרים ממותגים. שנית, ניתן לקדם באמצעותם כתבות שנכתבו עליכם על ידי אחרים (ובכך להגדיל את הסיכוי שיקליקו עליהן כיוון שהן ממש לא נראות כפרסומת) ושלישית, ניתן פשוט להשתמש בפלטפורמות אלו לקידום דפי נחיתה או קישורים לכתבות בסופן אפשר להשאיר פרטים.

    כל ההפניות וכל התכנים נראים כמו כתבות לכל דבר (המופיעות באתרי תוכן ידועים כגון Ynet או וואלה) ועל כן, רוב הסיכוי כי הקורא יקליק עליהן בסופו של דבר כיוון שהוא רוצה לקרוא עוד תוכן.

    • פרסום סמוי

      הגולש אינו מודע לעובדה כי הוא נכנס לתוכן ממומן ועל כן, מסיר חסמים והתנגדויות טבעיות ומגדיל את פוטנציאל להביע התעניינות במוצר.

    • חשיפה עצומה

      הקמפיין נשלח לאתרי תוכן רבים ומאפשר מיתוג המוצר/הלקוח באמצעות כתבה שאינה נתפסת כפרסום בגופי תוכן רבים וגדולים הנתפסים על ידי הגולש כאיכותיים (מה שעשוי להגדיל את הסיכוי להקליק ולקרוא את הכתבה).

    • עלויות נמוכות

      עלויות הקלקה על כתבה הן נמוכות יחסית לקמפיינים דומים ב-Google או ב-Facebook אולם לרוב מעניקות יותר הקלקות ואחוזי המרה טובים מאוד.

    הופכים מבקרים ללקוחות!

    רוצים לסחוט את הלימון עד הסוף מהנכסים הדיגיטליים שלכם? אנו יודעים למצות עבורכם את הפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות, עם מעל ל-300 לקוחות מרוצים אנו ב-Combar נשיג לכם נוכחות חזקה באינטרנט עם מקסימום תוצאות!