פרסום ברשת החיפוש של גוגל

קידום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל היא הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר להגיע לקהלים אשר מחפשים ביוזמתם את השרות / מוצר שהעסק שלכם מוכר.

פרסום בגוגל אדס (Google Ads)

להבדיל מיתר ערוצי הפרסום באינטרנט, פרסום ברשת החיפוש של גוגל הינה כלי פרסומי חזק במיוחד להשגת לידים איכותיים המתורגמים לקוחות חדשים וביצועים עסקיים מרשימים. היא מתאימה לעסקים בכל גודל ומכל תחום פעילות ומאפשרת שליטה מלאה בתקציב הפרסום.

פרסום מודעות טקסטואליות ברשת החיפוש

עם למעלה מ-100 מיליארד חיפושים ב-Google בכל חודש, קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל חושף את העסק שלכם בדיוק לקהלים הנכונים שמחפשים את הפתרונות שאתם מציעים. אנו ב-Combar מפרסמים את האתר שלכם בדף הראשון של גוגל כאשר הפרסום מוצג באופן מיידי וללא צורך בהמתנה למיקום גבוה של האתר בתוצאות החיפוש האורגניות.

מהו פרסום ברשת החיפוש של גוגל

איך אנו משיגים לכם יותר לקוחות חדשים?

  • פרסום ברשת החיפוש על בסיס מחקר מילות מפתח ומתחרים

    אנליזה מעמיקה של עולם מילות המפתח הרלוונטיות לפעילות העסק שלכם ומחקר השוק והמתחרים, שלב זה חשוב במיוחד לקביעת תחומי המיקוד ובחירת הביטויים המניבים ביותר.

  • פרסום בגוגל – הקמת קמפיין יצירתי ומדויק

    אנו מקימים קמפיינים יצירתיים בגוגל שמשיגים לכם לידים איכותיים ולקוחות חדשים באופן שוטף, מול המתחרים רק מודעות קריאטיביות יקבלו יותר הקלקות ויזכו לשיעור המרה גבוה יותר

  • פרסום בגוגל – אופטימיזציה שוטפת ושיפור ביצועים

    ביצועי הקמפיין שלכם ב-Google Search Network נמדדים כל הזמן על ידי צוות מנהלי המדיה המבצעים שינויים, שיפורים ופעילות אופטימיזציה שוטפות להגברת זרם הלקוחות ולמיקסום הביצועים.

  • פרסום בגוגל – זרם לקוחות שוטף והצלחה עסקית

    מנהלי הקמפיינים שלנו יודעים לקחת את העסק שלכם קדימה לספק לקוחות באופן קבוע ורציף. אנו חיים ונושמים פרסום בגוגל מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה.

פרסום בגוגל זאת המומחיות שלנו

כחברה מוסמכת מטעם גוגל אדס וחברה בתכנית השותפים Google Partners לסוכנויות פרסום מקצועיות אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאות.

הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים איתנו את המכירות באמצעות פרסום בגוגל ברשת החיפוש.

נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!

    תתרגלו לקבל יותר תוצאות!

    תהליך העבודה אינו מסתיים בהקמת הקמפיינים, כדי שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר ולאורך זמן אנו מודדים ומנתחים את ביצועי הפרסום באופן שוטף ומבצעים שיפורים בהתאם. שיפורים אלו יבטיחו תנועה רציפה ואיכותית של לקוחות חדשים לעסק שלכם.

    • icon

      מחקר מילות מפתח ומתחרים

    • icon

      הקמת קמפיינים חכמים

    • icon

      מדידת ביצועים ואופטימיזציה

    • icon

      יותר לקוחות חדשים!

    קבלו מתנה שובר לפרסום בגוגל והתחילו לגייס לקוחות חדשים

    *מותנה בפתיחת קמפיין חדש בגוגל ובפרסום בעלות מינימלית של 1000 ש"ח, תשלום באמצעות כ.אשראי