בניית אתרים בוורדפרס

אנו בחברת Combar מעצבים ובונים אתרי WordPress בעיצוב מוקפד ומותאם לכל לקוח ולקוח. כל אתר הוא יצירה חד פעמית שתשרת אותך לטווח הארוך ותייצר עבורך הכנסות.

בניית אתרי וורדפרס מקצועיים

בניית אתרים בוורדפרס פלטפורמת האתרים הפופולריות ביותר בעולם הבנויה בקוד פתוח המאפשר למפתח אתרים לבנות כל אתר ואתר בהתאמה ומלאה לדרישות הלקוח ולפרופיל העיצובי של העסק.
WordPress מהווה כיום כ- 17.6% מכלל אתרי האינטרנט בעולם מה שמאפשר עדכונים שוטפים ותחזוקה מהימנה ורציפה למערכת שלך. אנו ב- Combar מומחים לעיצוב ופיתוח אתרים איכותיים על גבי פלטפורמת וורדפרס, מתכנן/ת בניית אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי? WordPress זו המערכת בשבילך!

ממשק ניהול תוכן של מערכת WordPress

ממשק הניהול קל מאוד לשימוש ומאוד פונקיצונאלי למנהל האתר, יש לציין שמערכת הניהול היא בעברית מלאה ופשוטה לתפעול. במערכת ניתן לנהל את התוכן לפי כל סוג היררכיה (קטגוריות, דפים, פוסטים) לשלב גלריות, תמונות, טפסים, וידאו ובעצם כל מה שתרצו…

אנו בונים אתרי WORDPRESS בעיצוב פרימיום

אנו יודעים שעיצוב איכותי ומוקפד הוא חלק מחוויית הגלישה של הלקוחות שלך, הניסיון הרב שלנו בעיצוב אתרי וורדפרס מאפשר לכל סוג עסק להיראות הכי חדשני ומיוחד ולהשיג את מירב התועלות מהאתר.

כל אתרי האינטרנט שאנו בונים במערכת וורדפרס מתוכננים עם דגש על קוד תקני ואוריינטציה חזקה לקידום אתרים (SEO) על מנת שהאתר יוכל להשיג לבעליו מיקומים גבוהים במנועי החיפוש.

דוגמאות לאתרי אינטרנט מבית Combar

פרופסור אלון אברהם
אלון לוין הנדסת בנייה
משרד עורכי דין סיגל רייך-הלל

Combar חברה לבניית אתרים

אנו בחברת ב- Combar בונים ומעצבים דפי נחיתה המשלבים כלים שיווקיים וטכנולוגיים גם יחד שיאפרו לעסק שלכם לקבל זרימה קבועה של לקוחות חדשים באופן רציף וקבוע בכל ימות השנה. נשמח להציג לכם את מגוון סיפורי ההצלחה של מאות הלקוחות המרוצים שלנו שכבר שעושים את זה