הצמידו את תמונת הפרופיל שלכם לאתר כך שיוצג בחיפוש בגוגל
למרות שהפיצ'ר הנפלא הזה לא חדש, עדיין אנו נתקלים בשאלה: איך מוסיפים את התמונה שלי לתוצאות החיפוש? קוראים לזה "google authorship" המאפשר לך לקשר את שם מחבר התוכן לאתר אינטרנט באמצעות תהליך אימות ושימוש בתמונת הפרופיל האישית בגוגל פלוס.
באתרים בהם בוצע תהליך האימות תוכלו לראות את תמונת המנהל\מחבר של אתר האינטרנט בתוספת קישור לדף גוגל פלוס האישי, גוגל מנסה בכל כח לדחוף את הרשת החברתית שלה וגם כאן היא נותנת לנו בתוצאת החיפוש תצוגה אטרקטיבית יותר מתוצאה משעממת אך מאלצת אותנו לוותר קצת על הפרטיות.
היתרונות של בעלי האתרים ביישום גוגל אווטרשיפ
- בני אדם נמשכים לתמונה יותר ולטקסט – תמונת הפנים של המחבר לצד תוצאות החיפוש יגרמו לגולשים להעדיף תוצאה המשלבת תמונה של בעל האתר
- אישי יותר – הקישור המוביל לפרופיל האישי של בעל האתר בגוגל פלוס, זה משדר לגולשים אמינות וידיעה שיש פרסונה אמיתית מאחורי אתר האינטרנט שלך.
- הרחבת המעגלים והחברים – אם כבר דחפו לנו את הרשת החברתית לתוצאות החיפוש כדאי לנצל זאת להרחבת מעגל החברים, מכרים, ספקים באמצעות רשימות אנשי קשר שלכם, כמו בפייסבוק, גם כאן אפשר לעדכן על כל דבר חדש באמצעות הפלטפורמה כמו פוסטים ותמונות.
- זה מקדם האתר שלי במנועי החיפוש? – נראה שגוגל בשלב זה עדין לא נותנת עדיפות בתוצאות האורגניות לאתרים שבעליהם ביצעו התהליך, מצד שני עצם העובדה שיותר גולשים יעדיפו ללחוץ על האתר שלך בתוצאות בגלל התמונה המקושרת ישיג יותר הפניות שזאת השורה התחתונה בכל אתר.
הפעולות הנדרשות לקישור האתר עם תמונת המחבר
יש להיכנס ל-google authorship בדף זה תמצאו למעשה את ההנחיות המדויקות איך לבצע את ההתקשרות, גוגל מציעה 2 אפשרויות ליישום תהליך החיבור בין האתר לפרופיל בגוגל פלוס:
- הראשון באמצעות דואר אלקטרוני המשויך
- באמצעות קישור מהאתר לדף גוגל פלוס שלך.
- חוקיות וכללים – ישנם כמובן תנאים והגבלות לתהליך כגון: יש צורך בפרופיל בגוגל פלוס, תמונה אמיתית (לא לוגו), במידה ובחרת באפשרות התקשרות לאתר באמצעות קישור יש לוודא ששמכם מופיע במקום ברור באתר (ללא הצגת שמכם באתר התמונה לא תוצג והחיבור לא יהיה פעיל).