קבלו מספר רעיונות לקידום עסקים קטנים בתקופת משבר הקורונה.
איך העסק שלכם עובד בתקופה זו?
הוצאתם את העובדים לחל"ת או שצמצמתם את שעות הפעילות או סגרתם לגמרי עד יעבור זעם?
חשוב מאוד לעדכן את המידע הזה בכל הנכסים הדיגיטלים שלכם,
רשימת נכסים דיגיטליים שיש לכל עסק ודורשים עדכון: עמוד פייסבוק עסקי, חשבון בגוגל העסק שלי, אתר האינטרנט, חשבון האינסטגרם ועוד.
עושים שינוי למוצרים כך שניתן יהיה למכור אותם און ליין
עכשיו ניקח מקרה לדוגמה להמחשת המצב.
נניח שישנו נגר שמוכר ארונות בהתאמה אישית, תהליך המכירה שלו מורכב משיחת טלפונית לתיאום פגישה, קיום פגישת מכירה ומדידה בבית הלקוח / בנגרייה ולאחר התקנה סופית בבית הלקוח.
בימים כתיקונם כך זה עובד, אך כאשר לא ניתן לקיים פגישות פרונטליות מכל סוג בלתי אפשרי לבצע מכירה, מה לעשות?
רעיון א' – יצירת "קיט הרכבה" מודולארי הניתן להרכבה ממש כמו באיקאה.
הלקוח יכול לבחור את איכות המוצרים (שמירה על אלמנט ההתאמה האישית) ומכירה באמצעות דף נחיתה באינטרנט.
רעיון ב' – בניית דף נחיתה באתר המאפשר ללקוח באמצעות טופס משוכלל להזין את מידות המוצר שהוא רוצה להרכיב, סוג העץ, אפשרות לצרף שרטוטים וכו'.
דוגמאות נוספות:
מסעדות ישכללו את מערך ההזמנות והמשלוחים.
רופאים, עורכי דין, מורים פרטיים וכדומיהם יעברו למתן ייעוץ טלפוני / וידאו צ'ט / זום
חנויות שמוכרות מוצרים ישדרגו את אתרי האינטרנט למעבר למכירה און ליין
אולמות תצוגה – אם יש לכם אולם תצוגה כנראה שסגרתם לקבלת קהל.
אבל תיאום פגישות עם לקוחות בודדים (כל פעם לקוח אחד) תוך שמירה על הוראות משרד הבריאות, זה אפשרי בהחלט.
בונים אתר קטלוג און ליין
גם אם אין בכוונתכם לבצע את המכירה באמצעות אתר האינטרנט שלכם, חשוב מאוד בימים אלו להציג למבקרים באתר את מגוון המוצרים וזמינותם.
באמצעות אתר קטלוג ניתן להעלות ולפרסם באתר את כלל המוצרים ולא רק תמונות מדגמיות, הלקוחות רוצים את אפשרות הבחירה וחשוב לתת להם אותה.
בימים אלו אנו עובדים כרגיל ועושים את המיטב לתת את המענה הטוב ביותר עבורכם, חברת קומבר שיווק דיגטלי מאחלת לכולם בריאות שלמה.