קבלו רשימה של כלי קידום אתרים ו-SEO שיעזרו לכם לקדם את האתר ולנתח ביצועים.
כלי מילות המפתח של Google Adwords
המידע על נפחי החיפוש והפרסום של מילים שונות במערכת הפרסום של גוגל, לא מציג מידע מדוייק על חיפושי גולשים.
מידע סטטיסטי על האתר.
מידע מלא על תנועת גולשים כגון: מקורות תעבורת גולשים,מילות חיפוש שהובילו לאתר, משך זמן שהייה ממוצע של הגולשים, הדפים הנצפים ביותר ועוד.
דורש עדכון קוד בקובץ ראשי של האתר.
אנליזה של האתר כגון מידע על קישורים נכנסים ויוצאים, שגיאות באתר, קישורים שבורים, מאפשר הגשת מפת אתר XML לעדכון אוטומטי לגוגל על דפים חדשים שנוספים לאתר
xml-sitemaps.com – כלי קידום אתרים מצויים המיועד למי שאין רכיב מפת אתר XML אוטומטית.
אתר המאפשר לחולל קובץ מפת אתר בפורמט XML לאתרים שלא מותקן בהם מודול אוטומטי. מפת אתר מאפשרת לדווח לגוגל על כל הדפים שלך באתר ולהזמין אותו לסרוק דפים שטרם פגש בהם.
copyscape – חושב שמעתיקים ממך תוכן? זה המקום לבדוק איפה עוד נמצא תוכן זהה לשלך ברשת
alexa – אתר המודד תעבורת גולשים באתרי אינטרנט גדולים.
מציג את האתרים המדורגים ביותר בכל מדינה ומאפשר השוואה גרפית בין אתרים.
Monitor for Google – רוצים לדעת מה מיקום האתר עבור כל ביטוי? תוכנה קטנה להורדה המאפשרת סריקה ביטויים ומילות מפתח לאתרים ומציגה את הדרוג הנוכחי, עליות\ירידות מהסריקה האחרונה ועוד.
חוסך את הבדיקה הידנית בגוגל.
גוגל רימרקטינג – שווק מחדש (google remarketing) מעניק למפרסמים כלי עוצמתי במיוחד המאפשר להם להשיב גולשים שכבר ביקרו באתר וטרם ביצעו המרה כגון רכישה או יצירת קשר.