שדרוג אתר אינטרנט קיים

במחלקת הפיתוח של Combar מבצעים לאתר שלכם שדרוגים ושיפורים הכוללים הוספת אלמנטים עיצוביים, רכיבים חדשים, עדכון תכנים, התאמות למובייל ושיפור בטעינת הדפים

להוציא את המקסימום מהאתר שלכם

בחברת קומבר צוות מקצועי אשר מתמחה בביצוע שדרוג אתרי אינטרנט, שרות המאפשר לחדש את הפן הטכני והעיצובי של האתר. אתרי אינטרנט הינם דבר דינאמי הדורש רענון על בסיס קבוע. מעבר לרענון התכנים, ישנם המון חידושים בענף ואלמנטים נוספים שניתן להטמיע באתר הלקוח ולשפר את יכולות האתר שלו.

שדורג אתרי אינטרנט וורדפרס
שיפור אתרי joomla

כל האפשרויות לשדרוג האתר שלך

  • שיפור ביצועי האתר

    מרגיש שהאתר שלך "זז כמו צב"? סביר להניח שמי שבנה לך את האתר לא לקח בחשבון מספר גורמים שגורמים לכך שהאתר שלך נטען לאט. לגולשים אין סבלנות לאתרים שנטענים לאט, לכן חשוב מאוד לטפל בבעיה זו.

  • עיצוב מחדש

    רוצה להוסיף טפסי יצירת קשר נוספים לאתר שלך? רוצה לשדרג טפסים קיימים? המומחים של קומבר ידאגו לבנות עבורך טפסים שימשכו את עין הגולש ואינם יכבידו עליו מבחינת התוכן אותו הוא צריך להכניס, אך מצד שני כוללים את כל הפרטים הנדרשים לך.

  • הטמעת רכיבים חדשניים

    רוצה להוסיף גימיק חדשני לאתר שלך? אנו נדאג להטמעת רכיבים מתקדמים באתרך כגון: יומן פעילות, מפתר אתר, רכיב הנגשת אתר ועוד.

  • התאמת אתר למובייל

    בעל אתר לא מותאם? כדאי מאוד שתבצע התאמה למובייל עבורו. היום 50% מהלקוחות שלך גולשים באתר שלך בסלולר. אנו בקומבר מתמחים בהתאמת אתר למובייל והוספת כפתורי מובייל "צפים" .

  • טפסי יצירת קשר

    רוצה להוסיף טפסי יצירת קשר נוספים לאתר שלך? רוצה לשדרג טפסים קיימים? המומחים של קומבר ידאגו לבנות עבורך טפסים שימשכו את עין הגולש ואינם יכבידו עליו מבחינת התוכן אותו הוא צריך להכניס, אך מצד שני כוללים את כל הפרטים הנדרשים לך.

שיפור ושדרוג אתרים עם Combar
  • ניהול מלאי מוצרים

    בעל חנות אינטרנטית? נשמח להעניק לך ניהול שוטף למוצרי החנות הכולל מחיקת מוצרים שלא במלאי, העלאת מוצרים חדשים, וכן תיקונים במוצרים קיימים. בנוסף, אנו מתמחים גם בהוספת מערכת מסחר, יצירת מבצעים, הוספת קוד קופון ועוד.

  • שדרוג תוספים ופלאגינים

    וורדפרס הינה מערכת דינאמית הכוללת תוספים ופלאגינים שיש לעדכן באופן קבוע, אנו נשמח לעדכן עבורך את התוספים על מנת לשפר את ביצועי האתר.

  • תיקון באגים ותיקונים כללים

    נתקלת בבעיה שמציקה לך בעין? נשמח לטפל בכל בעיה שהופיעה באתרך

  • רענון תכנים ותמונות

    הוספת והקלדת תכנים חדשים, כגון: מאמרים, כתבות, עריכת תכנים קיימים, הוספת תמונות, מחיקת תמונות, החלפת תמונות.

  • התאמה אישית

    רוצה לבצע שינוי באתר שלך שלא צויין ברשימה? גם אותו אנו נוכל לבצע עבורך

שדרוג אתרי אינטרנט זה קומבר

אנו ב- Combar חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק, אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחויבים לתוצאות איכותיות.
הצטרפו למאות עסקים שמגדילים איתנו את המכירות ואת מעגל הלקוחות באמצעות אתרי אינטרנט מעולים, נשמח לספק לך שדרוג לאתר לקבלת תוצאות מקסימליות מפעילותו.