ניתוח תנועת גולשים באתר

ביצוע ניתוח תנועת גולשים באתר ובחינת התנהגותם יכולה לשפר ולהגדיל משמעותית את ההמרות מהאתר ובאופן דרמטי את הרווחים ממנו!

תנועת הגולשים באתר מפיקה מידע ששווה זהב!

ניתוח תנועת גולשים ואנליזה לאתר

כל בעל אתר אינטרנט רוצה לדעת כמה גולשים ביקרו באתר האינטרנט של החברה, אילו דפים היו הכי נצפים, מה משך זמן השהייה הממוצע של המבקרים ומה הם עושים באתר בכלל?

שימוש מושכל ומקצועי יעשה את ההבדל במקרה הזה, באמצעות מגוון כלים אנליטיים (והמובילה Google Analytics) אנו מקבלים מידע שוטף על תנועת גולשים לאתר, על פעילותם, ומידע מדויק על התפלגות מקורות התנועה.

ביצוע ניתוח תנועת גולשים הוא חלק בלתי נפרד מפעילות קידום אתרים שאנו בחברת Combar מבצעים באתרי אינטרנט. שליטה במידע על התנהגות המבקרים באתר היא הדרך המדעית ביותר לקביעת אסטרטגיית קידום אתר, באמצעות המערכות והכלים האנליטיים אנו מקבלים דיווח שוטף על מה שקורה באתר מידי יום ביומו ומבצעים עדכונים בהתאם.

שינויים ושיפורים באתר על בסיס נתוני התנועה באתר

אנו ב-Combar סוקרים בצורה נרחבת את מגוון הפרמטרים החשובים למדידת האתר, מסיקים מסקנות על בסיס המידע הסטטיסטי ומטמיעים באתר שינויים ושיפורים אשר יגדילו את שיעור הפניות והמכירות לטווח ארוך.

  • כמות מבקרים באתר

    מדד כמותי בסיסי המציג לנו את מספר המבקרים באתר לתקופת זמן נמדדת.

  • מידע סטטיסטי על הפעילות בדפי האתר

    כולל נתונים על משך שהייה ממוצע של המבקרים, כמות ממוצעת של דפים נצפים, אחוז הנטישה של הגולשים מדף הבית ומידע אודות רמת המעורבות בתוכן.

  • ניתוח מקורות תנועת הגולשים לאתר

    מהיכן מגיעים הגולשים לאתר שלנו? הבנת התפלגות מקורות התנועה תסייע לנו לזהות את הערוצים המניבים ביותר ולהשקיע את מירב מאמצי קידום האתר בערוצים אלו

  • מהי הפעילות השוטפת המבוצעת לשיפור האתר שלי?

    מעקב אחר תנועת הגולשים באופן רציף, ניתוח המידע והטמעת שיפורים בתוכן ובעיצוב של דפי האתר השונים בהתאם למסקנות שקיבלנו מניתוח הנתונים.

ניתוח ומדידת תנועת גולשים

הבנת הגולשים שלך היא המפתח להצלחה במכירות

צוות הפיתוח ב- Combar ישיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר מהאתר העסקי על מנת שתופיע הרבה לפני המתחרים ותהנו משפע של לקוחות חדשים. אם אתם זקוקים לזרם לקוחות קבוע ויציב – זה פתרון מצוין לעסק שלכם!