post3

פרסום קישורים ממומנים בפייסבוק

בוודאי שמתם לב למודעות הממומנות של פייסבוק הכוללות תמונה וטקסט שיווקי אשר מציעים מגוון של שירותים, מוצרים שונים ומבצעים. אלו הם המודעות הממומנות של פייסבוק המאפשרת לעסקים לרכוש פרסום ולהתאים אותו לקהלי היעד שלך באופן מדויק.

לפייסבוק ישנם מספר ערוצי פרסום בהתאם למטרות הלקוח ובינהם קמפיין להגדלה סימוני "לייק" בדף העסקי, חשיפת פוסטים לקהלי יעד, הבאת תנועת גולשים לאתר ישירות מהפייסבוק, קידום כפתור יצירת קשר ועוד. ניתן לשלב מספר סוגי קמפיינים בו זמנית להשגת מטרות שונות מהפרסום שלך.

מה היתרון של פרסום בפייסבוק על פני פלטפורמות אחרות?

היתרון העיקרי בפרסום ממומן בפייסבוק, לעומת פרסום במנוע החיפוש של גוגל למשל, הוא כי את הפרסום באתר ניתן להגדיר כך שיוצג אך ורק לקבוצות יעד מוגדרות על פי הנתונים שאתם הגדרתם מראש. כך למעשה אתם יכולים לוודא כי הסטטוס או מודעת הפרסומת שלכם תוצג רק בפני פלח שוק רלוונטי אשר משתייך לקהל הלקוחות הפוטנציאליים העיקרי עבור השירות או המוצר שלכם.

בין מגוון ההגדרות השונות של הפרסום בפייסבוק קיימים פרמטרים כמו: מין, קבוצת גיל, מדינה, עיר מגורים, תחומי עניין, חברות בקבוצה מסויימת בפייסבוק, סטטוס משפחתי, השכלה ועוד.

מכיוון שכל לחיצה על הפרסומת כרוכה בתשלום, ישנה חשיבות עצומה להתאמה ספציפית של קמפיין הפרסום לקהל יעד רלוונטי ומצומצם ככל שניתן. יוצא דופן, הוא מקרה שבו אתם מעוניינים לבצע פרסום אגרסיבי במיוחד המיועד להיות מוצג אצל כולם, ללא יוצא דופן. בקמפיין מסוג זה יש לנהוג במשנה זהירות ולעקוב אחר ביצועיו לעיתים קרובות ובאופן שוטף.

like

היעילות מתחילה בפרטים הקטנים

מערכת הפרסום המתוחכמת של פייסבוק מאפשרת לכל מפרסם לייצא דו"חות ביצועים מדוייקים במיוחד, עבור פרמטרים שונים ובהתאם לתקופה מוגדרת. מה שהופך את הפרסום הממומן בפייסבוק ליעיל במיוחד, על שום היכולת לעקוב אחריו ולשפר את ביצעויו בהתאם לנתונים המתקבים מדו"חות אלו.