קידום ושיווק רופאי שיניים

קידום רופאי שיניים באופן ממוקד ומקצועי המציג למטופל את מומחיות הרופא והטיפולים, יזרים לך פציינטים ויגדיל את מעגל המטופלים במרפאה

רופא שיניים? אנו מקדמים את המומחיות שלך באינטרנט!

אנו בחברת Combar מכירים את תחום רפואת השיניים מקרוב וברשותנו אלפי שעות של ניסיון של פרסום שיווק וקידום מרפאות ורופאי שיניים בישראל.

כחברה המתמחה בשרותי קידום ושיווק רופאי שיניים בישראל אנו מבינים את הדרישות והסטנדרט הנדרש לתחום הבריאות ולרופאי שיניים במיוחד.

אנו מציעים לכם שיווק דיגיטלי איכותי ומקצועי וימשוך מטופלים חדשים וירחיב את מעגל לקוחות המרפאה.

רופאי שיניים שיניים וקליניקות מקודמות

הדסה דנט-על
ד"ר שלמה ברק
מרכז רפואי טבריה MCT
דנטל דובונוב תל אביב
בניית אתר לרופא

שיווק וקידום מרפאות שיניים

  • בניית אתר מקצועי
    קידום אתר רופא שיניים והנכסים הדיגיטלים של המרפאה -בעולם דיגיטלי חשוב שמרפאת השיניים שלך תוצג למטופלים פוטנציאלים באופן שירשים אותם ויגרום להם לתאם טיפול, קידום מקצועי המתוכנן בקפידה ישיג מטרות אלו.
  • בניית אתר מקצועי
    פרסום בגוגל למרפאת השיניים – קידום ופרסום בערוצים הממומנים של גוגל מאפשרים לנו לחשוף את הרופא ושרותי המרפאה בדיוק רב לקהלים אשר נמצאים בשלבי חיפוש לטיפול הרפואי לו הם נדרשים. הצמדת מודעה עם מסר חד וקולע תמשוך את הגולש ליצור קשר ולתאם טיפול.
  • בניית אתר מקצועי
    קידום אורגני לאתרי רופאי שיניים  – לקבל זרימה קבועה של פניות ולטווח ארוך באמצעות מיקומים גבוהים עבור מילות מפתח מובילות בלוח בתוצאות של גוגל.
  • בניית אתר מקצועי
    פנייה ישירה לפציינט – באמצעות קידום אתר האינטרנט האישי בגוגל ושיווק עמוד הפייסבוק אנו פונים באופן ישיר למטופל הפוטנציאלי ומציגים לו את מגוון הטיפולים ומציעים לו לתאם תור באופן קל ופשוט.

מלקוחות החברה

אנו בחברת קומבר שיווק דיגיטלי מתמחים בשרותי קידום אתרים לרופאים ומרפאות המשלבים כלים שיווקיים וטכנולוגיים שיאפשרו לקליניקה שלכם לקבל זרימה קבועה של מטופלים חדשים. נשמח להציג בפניכם את מגוון סיפורי ההצלחה של הרופאים והמרפאות שאנו מקדמים באינטרנט.