דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית

אם יש לך גישה שירותית, מוטיבציה גבוהה, תשוקה ללמידת דברים חדשים, אהבה לטכנולוגיה ונכונות לקחת אחריות כחלק מצוות דיגיטל מוכשר ומנוסה – אנו נשמח לראות את קורות החיים שלך.

העבודה במסגרת התפקיד

  • מתן שירות ללקוחות החברה
  • מענה לטלפונים
  • ניהול יומן וקביעת פגישות
  • עבודה מול לקוחות
  • יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים וסגירת עסקאות טלפונית

דרישות התפקיד

  • אישיות חיובית, נעימה, מגדילה ראש ויוזמת.
  • יכולת ארגון וסדר.
  • רמת שרותיות גבוה.
  • שליטה בשפה העברית, כולל יכולת ניסוח בכתב.
  • ראש גדול ומוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח.
  • ידע בסיסי בתוכנות אופיס – חובה.
  • ידע בפוטושופ – יתרון.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
המשרה גמישה ומתאימה לסטודנטים.

להגשת מועמדות מלאו את הטופס או שלחו קורות חיים למייל market@combar.co.il

    סמנו את הכישורים הרלוונטים לכם
    שליטה ביישומי מחשב בסיסיים (word, excel)ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי / ניהול משרדניסיון בתחום השירות והמכירותיכולת ניסוח ברמה גבוהה בשפה העבריתידע בסיסי בפוטושופ