עיצוב אתר ידידותי לקידום SEO: בניית אתר חזק לחיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא כמעט תמיד סוג של פרמטר שמתחילים לקחת בחשבון רק לאחר שהאתר כבר נבנה והסתיים תהליך עיצובו. משימות כמו בדיקת mockups, ארגון תוכן, בניית מערך קישורים פנימי ועוד השלמת עשרות רבות של משימות אחרות הדרושות כדי להפוך את אתר האינטרנט לכלי שיכול להתמודד עם התחרות העזה במנוע החיפוש גוגל.

5 טעויות נפוצות בקמפיין פייסבוק

מפרסמים רבים בוחרים בפייסבוק ככלי פירסום אפקטיבי ויעיל ועם זאת זול ביחס לפלטפורמות דומות, אך פעמים רבות המפרסם אינו מודע לטעויות בסיסיות בקמפיין שלו שמורידות את אפקטיביות המודעות ופוגעות ביחסי ההמרה.

התאמת אתר לסלולר

נפח החיפושים במכשירים סלולריים גובר מיום ליום ועומד כבר כעת על כ-30% בממוצע מסך החיפושים שמבצעים הגולשים בישראל, בעלי עסקים רבים מבינים את הצורך הגובר לחשוף את אתר האינטרנט שלהם גם בפני קהלים המגיעים לאתר החברה ממכשיר סלולרי\סמרטפון.

צרפו את תמונה שלכם לתוצאות החיפוש

למרות שהפיצ'ר הנפלא הזה לא חדש עדיין אנו נתקלים בשאלה: איך מוסיפים את התמונה שלי לתוצאות החיפוש? קוראים לזה "google authorship" המאפשר לך לקשר את שם מחבר התוכן לאתר אינטרנט באמצעות תהליך אימות ושימוש בתמונת הפרופיל האישית בגוגל פלוס.