5 טעויות נפוצות בקמפיין פייסבוק

מפרסמים רבים בוחרים בפייסבוק ככלי פירסום אפקטיבי ויעיל ועם זאת זול ביחס לפלטפורמות דומות, אך פעמים רבות המפרסם אינו מודע לטעויות בסיסיות בקמפיין שלו שמורידות את אפקטיביות המודעות ופוגעות ביחסי ההמרה.

התאמת אתר לסלולר

נפח החיפושים במכשירים סלולריים גובר מיום ליום ועומד כבר כעת על כ-30% בממוצע מסך החיפושים שמבצעים הגולשים בישראל, בעלי עסקים רבים מבינים את הצורך הגובר לחשוף את אתר האינטרנט שלהם גם בפני קהלים המגיעים לאתר החברה ממכשיר סלולרי\סמרטפון.

צרפו את תמונה שלכם לתוצאות החיפוש

למרות שהפיצ'ר הנפלא הזה לא חדש עדיין אנו נתקלים בשאלה: איך מוסיפים את התמונה שלי לתוצאות החיפוש? קוראים לזה "google authorship" המאפשר לך לקשר את שם מחבר התוכן לאתר אינטרנט באמצעות תהליך אימות ושימוש בתמונת הפרופיל האישית בגוגל פלוס.