שיווק ברשתות חברתיות

הרשתות חברתיות הן פלטפורמה ראשונה במעלה שמעניקה רשת האינטרנט לקידום עסקים. שיווק מקצועי, יעיל וחכם ירחיב את מעגל הלקוחות ויהפוך את העסק שלך למותג רשת מצליח

רותמים את הכוח של המדיה החברתית לעסק שלכם

הפופולאריות העצומה לה זוכות המדיה הדיגיטלית מאפשרת לנו אנשי שיווק ברשתות חברתיות להטמיע מסרים שיווקיים, ליצור מאגר חברים ולשמור על רלוונטיות וחדשנות עבורכם הלקוחות. יתרונה של המדיה החברתית היא בכך שמיליוני גולשים נמצאים בהם כל הזמן ומדובר בקהל יעד מפולח על פי קריטריונים של מין, גיל ותחומי עניין ועוד – את\ה יכול להגיע לקהלי היעד שלך באופן מדויק יותר מתמיד.

אין ספק שהרשתות החברתיות הן הדבר החם ביותר ברשת כיום לשיווק וקידום נושאים מגוונים. כל בעל עסק / חברה המכבדים עצמם מתחזקים דף ב-Facebook עסקי, מעדכנים סרטונים שיווקיים חדשים ב-YouTube, מנהלים לפי סוג הלקוחות פרופיל חברה בלינקדאין ומצייצים לרשימת העוקבים בטוויטר.
הרשתות החברתיות מאפשרות לנו הפצת מסרים שיווקים ברחבי הרשת לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים התורמים למיתוג העסק שלכם כמוביל בתחומו ולקבלת פניות שוטפות מלקוחות חדשים.

0
משתמשים פעילים ב-Facebook
0
משתמשים פעילים ב-YouTube
0
משתמשים פעילים ב-Instagram
0
משתמשים פעילים ב-Whatsapp

צרו קשר לשיווק העסק שלכם

    יתרונות המדיה החברתית לעסקים

    • שיווק מקצועי לעסקים ברשת Facebook

      דף פייסבוק מקצועי לעסק שלך יחשוף את המוצרים והשרותים שלך בקרב לקוחות חדשים ולקוחות קיימים שמבקרים מידי יום בפייסבוק. אנו מקימים, מעצבים, מנהלים ומפרסמים בדפי פייסבוק עסקיים של מבחר לקוחות הנהנים מקהל אוהדים שגדל באופן שוטף ובחשיפה עצומה למותג ולמסרים של העסק.

    • פרסום סרטוני תדמית והדרכה ב-YouTube

      חשבתם לקדם את העסק שלכם באמצעות סרטון וידאו? YouTube היא רשת חברתית הגדולה בעולם המבוססת על תכני וידאו, מיליוני אנשים צופים בסרטונים מידי יום , גם הלקוחות שלכם שם ואנו נגרום להם לצפות בסרטון שלכם!

    • ניהול חשבון עסקי ב- instagram

      פרופיל עסקי ב-instagram יאפשר לנו לחשוף את העסק שלך לקהלים חדשים הצופים בתמונות מתחומים שונים ברשת הפופולרית. אנו מנהלים ומתחזקים חשבונות אינסטגרם הכוללים עדכון שוטף של תמונות המוצרים, הפרויקטים ורגעים מיוחדים של האנשים המנהלים את העסק.
      למאמר מקצועי בנושא Social Networks

    מומחים בשיווק ממוקד תוצאות

    אנו ב- Combar חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק, אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאות.
    הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים איתנו את המכירות באמצעות פרסום ושיווק ממוקד ואפקטיבי בפייסבוק.
    נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!