מחקר מילות מפתח

אנליזת מילות המפתח היא פעולה שמטרתה למצוא ולבחור את מילות המפתח והביטויים הרלוונטים ביותר בגוגל שיניבו לאתר שלך את התוצאה הטובה ביותר!

לבחור את המילים שיקפיצו אתכם קדימה

מחקר מילות מפתח וביטויים יקבעו את אסטרטגיית קידום האתר, מטרת מחקר המילים היא להתמקד באופן יעיל ממוקד ואפקטיבי המילים הנכונות על מנת למשוך אלינו לאתר את הגולשים הרלוונטיים ביותר, גולשים אלו מחפשים בגוגל מידע על השירותים והמוצרים שאתם מציעים.

למה חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק?
מילות מפתח הן הבסיס לקידום אתרים מוצלח במנוע החיפוש גוגל בין אם ממומן או אורגני. בין אם מטרתנו היא לקבל יותר לקוחות חדשים מהאתר או להגביר את תנועת הגולשים, חשוב שנתמקד במילות המפתח הנכונות שיסייעו לנו להשיג מטרות אלו.

השרות אותו אנו מציעים לבעלי עסקים כולל מחקר מעמיק אודות נפח החיפושים בתחום פעילות האתר, הכרת המתחרים ומילות הפתח אותם הם מקדמים, זיהוי מילות המפתח בעלות תחרותיות גבוהה ובחירת המילים המתאימות ביותר להתמקדות עבור האתר שלך.

הטמעת מילות המפתח באתר

בהתאם למסקנות שהתקבלו בתהליך מחקר מילות המפתח, צוות מומחי ה-SEO שלנו ב-Combar מתכננים את אסטרטגיית קידום האתר (אורגני/ממומן) ומטמיעים שינויים ושיפורים באתר האינטרנט שלכם שישיגו את הביצועים המיטביים.

  • בחירת מילות מפתח לכל דף באתר

    הטמעת מילות המפתח בעמודי התוכן באתר, בכל דף אנו משלבים ומפזרים את הביטויים בהתאמה רחבה (יחיד, רבים, הטיית הפועל ועוד) ובמינון מדוייק שישפר את דרוג האתר.

  • בחינה מתמדת של ביצועי מילות המפתח וזיהוי הביטויים המניבים

    ישנם מילות מפתח שיניבו לנו יותר פניות ממילות מפתח אחרות, איתור הביטויים שהניבו את כמות הפניות הגבוהה ביותר לאורך זמן תשפר תמידית את זרם הלקוחות החדשים

  • הוספת ביטויי זנב ארוך עם פוטנציאל המרה גבוה

    ביטויי זנב ארוך (Long Tail) הם צירופי מילים בעלי נפח חיפושים נמוך אך ספציפיים ביותר, היתרון של מילות מפתח אלו הוא ברמת תחרויות נמוכה ושיעור המרה גבוהה ביחס לביטויים פופולאריים בחיפושים.

בחירת מילות המפתח שלך הם המפתח להצלחה במכירות

אנו ב- Combar חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק, אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאות.
הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים כל יום את המכירות ואת מעגל הלקוחות באמצעות קידום אתרים בגוגל מבית קומבר.

נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!