קידום סרטונים ביוטיוב

קידום ושיווק הסרטונים שלכם שלך באתר YouTube זו ההתמחות שלנו, יצירת קמפיין וידאו שמשיג יותר צפיות לסרטונים, יותר חשיפות לערוץ ויותר עוקבים!

קידום סרטוני תדמית וקליפים באתר יוטיוב

קידום סרטונים שיווקיים באתר יוטיוב תורמים רבות למיתוג, שיווק וחיזוק הנוכחות שלך ברשת האינטרנט וחושפת אותם לקהלי יעד רבים. סרטון תדמיתי מעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, הוא זמין כל הזמן וניתן להשתמש בקוד השיתופי שאתר יוטיוב מספק כדי להפיץ את סרטוני הווידאו על פני מספר רב של פלטפורמות כגון פייסבוק, בלוגים, אתרי אינטרנט וכל רשת חברתית ברשת.

סרטון המקודם באופן מקצועי ב- YouTube תורם באופן ישיר גם לכמות הכניסות לאתר שלך, ביוטיוב ניתן להקים ערוץ אישי הכולל מידע על פרופיל חברה, קישור לאתר האינטרנט והלוגו. ביוטיוב מתבצעות מידי יום כמות חיפושים עצומה המחייבת היום הופעה ונוכחות באתר של כל עסק או חברה בין אם בצורת סרטון תדמית או קליפ תמונות הכולל טקסט שיווקי.

קידום סרטונים ביוטיוב

יתרונות קידום ופרסום סרטוני YouTube

  • קידום סרטונים – יוטיוב מנוע חיפוש מס' 2 בעולם!

    עם 2.5 מליון מבקרים בשבוע רק מישראל, אין ספק ש- YouTube מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם) הוא פלטפורמה עם פוטנציאל עצום לשיווק המסר שלכם ברשת!

  • קידום סרטונים – הסרטון שלכם מעל כולם

    אנו מפיקים קמפיינים יצירתיים ביוטיוב שמשיגים לכם יותר חשיפה ויותר צפיות, עם שרות קידום סרטוני וידאו מקצועי באתר YouTube הסרטון שלך יקבל דרוג גבוה בחיפושים.

  • קידום סרטונים – להחשף בפני קהלים מדויקים

    אנו מציגים את הסרטון שלכם בדיוק בפני האנשים בעלי סבירות גבוה שיתעניינו בו באמצעות פילוחי קהלים נבחרים.

  • קידום סרטונים – פרסום משתלם עם תוצאות

    אנו מקדמים סרטוני תדמית, סרטוני מוצר וקליפים מוזיקלים לאמנים בעלויות נמוכות של עד אגורות בודדות לצפייה!

פרסום וקידום בגוגל סרטונים ומודעות

פרסום בגוגל זאת המומחיות שלנו

כחברה מוסמכת מטעם גוגל אדס וחברה בתכנית השותפים Google Partners לסוכנויות פרסום מקצועיות אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאות.

הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים איתנו את המכירות באמצעות פרסום בגוגל ברשת החיפוש.

נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!

    הקליפ שלך לפני כולם

    כיצד ניתן להופיע ביוטיוב? איך גורמים לקליפ שלי להופיע לפני כולם? עם הפיכת יוטיוב לגורם כה משמעותי ברשת האינטרנט, התרבו גם הדרכים לקידום האתר. אם פעם היה צורך לשכור צלם, עורך, מפיק ובמאי בכדי להקליט קליפ שיווקי בן שתי דקות, כיום העניין פשוט ביותר.

    ניתן לערוך כל קליפ וידאו שצולם במצלמת ווידאו ממוצעת בעזרת כלי עריכת וידאו ביתיים ולהפיק סרטון מקצועי מאוד. סרטון מדהים ומושקע ללא תיוג ואופטימיזציה נכונה וללא קישורים מהמקומות הנכונים,הסיכוי שלו להיחשף לקהל גולשים רחב הוא נמוך, אנו מציעים לך שרותי של מומחים להצבת הקליפ שלך בראש תוצאות החיפוש של יוטיוב עבור מילות מפתח מובילות.

    YouTube הידעת?

    באתר מבקרים באופן קבוע כשני מיליון גולשים ישראלים בחודש, YouTube מדווחת על 24 שעות וידאו המועלות לאתר מדי שעה מכל רחבי העולם ומנוע חיפוש פופולארי ואתר מדורג באופן קבוע ברשימת עשרת האתרים הנצפים ביותר בישראל. על פי סטטיסטיקות רשמיות, מנוע החיפוש של יוטיוב הוא השני בגודלו בעולם (אחרי גוגל והרבה לפני Bing,Yahoo).