להגדיל את אחוז הפניות מאתר האינטרנט שלך

יחס המרה (מכונה גם שיעור המרה או במונח המקצועי: CRO – Conversion Rate Optimization) הוא אחוז של המבקרים באתר אשר ביצעו פעולה ספציפית באתר אותה קבענו מראש לדוגמא שליחת טופס יצירת קשר, חיוג מהאתר, הרשמה לניוזלטר או רכישת מוצר. בחברת combar צוות מומחים אשר מבצע פעולות אופטימיזציה במטרה לשפר את שיעור ההמרה מהאתר כל הזמן. 

לא משנה כמה טובים שיעורי ההמרה הנוכחיים שלך, הם תמיד יכולים להשתפר. ושיפור שיעורי ההמרה שלך ישפרו באופן דרמטי את הרווחים מפעילות האתר.

CRO - Conversion Rate Optimization
CRO-combar

דוגמאות לשיפור יחס המרה מאתר

אם אתה משקיע 1,000 ₪ על פרסום האתר, נניח שהפרסום יכול להביא 1,000 לקוחות פוטנציאליים לאתר האינטרנט שלך. אם שיעור ההמרות שלך מאתר האינטרנט הוא 5% כלומר 50 פניות מהאתר זה בהחלט הישג נכבד. לחלופין, אם שיעור ההמרות שלך השתפר עד 6%, אתה תרוויח 60 לקוחות חדשים. בתרחיש אחרון, היית משיג תוספת של 10 לקוחות חדשים ללא עלות נוספת כלל, ובכך להגביר את הרווחים שלך באופן משמעותי.

שיעורי ההמרה שלך הם המפתח להצלחה במכירות

אנו עוקבים אחר שיעורי ההמרה על בסיס יומי וחודשי, פעולה זו מאפשרת ולוודא שאנו משפרים את שיעורי ההמרה (CRO – Conversion Rate Optimization) שלך לטווח ארוך. שימוש בכלי מעקב המרות כדי לעקוב אחר המדדים במקצועיות ולשפר את הרווחים כל הזמן.