• 1121

  • דפי נחיתה מכון התקנים

  • sap

  • וילה שרבט באילת

  • tמקאלדה

  • sks

  • קורס דירקטורים

  • combar

  • אמנון-מים-3

דפי נחיתה הינם דפים ממוקדים מאוד אליהם "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי. הלקוח מקבל מידע ממוקד מאוד ובסופו של דבר מחליט האם למלא את טופס יצירת הקשר, או במילים אחרות – האם הוא מעוניין במוצר. דפי הנחיתה הינם דפים המלאים בתוכן עיצובי הנועד למשוך את עיניי הלקוח ובסופו של דבר לגרום לו למלא את טופס יצירת הקשר.

מטרות ויעדיו של דף הנחיתה

המטרה החשובה ביותר שלשמה הוקם דף הנחיתה היא כמובן לייצר לבעל העסק פניות מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט. הדף בנוי כך שהטקסט אינו מעמיס יתר על המידה על הלקוח, כל משפט נכתב בקפידה וכך נוצר דף עם עיצוב מושך ואטרקטיבי וטקסט ממוקד. הלקוח מקבל מעט פרטים יחסית על השירות וזאת על מנת לעורר את סקרנותו ולמלא את פרטיו בטופס יצירת הקשר.

חשיפה ופרסום דף הנחיתה

קיימות מספר שיטות לפרסום דף הנחיתה, השיטה המצליחה ביותר היא מודעות ממונות. פרסום דף הנחיתה כחלק מקמפיין פרסום היא השיטה הנפוצה והמצליחה ביותר. על מנת למקסם את אחוזי ההצלחה של דף הנחיתה רצוי לבנות לכל שירות אותו בעל העסק מציע, דף נחיתה נפרד וממוקד – כך סיכויי ההצלחה יגדלו.

אנו מקימים ומעצבים דפי נחיתה בהתאמה אישית תוך מתן דגש על כל אחד מן הפרמטרים הגורמים לדפי הנחיתה אותם אנו בונים להיות כל כך מוצלחים.